tisdag 6 april 2010

Ja men precis!

Ny visningsbild var det ja..
Men inte idag :P

Det tog längre tid än vi trodde att köpa fiskarna..
Monstret kunde ju inte bestämma sig överhuvudtaget -.-
Det blev två slöjstjärtar (? xD) och en växt iallafall..
Akvariet ser fortfarande jättetomt ut så det blir nog inga bilder på det förren vi fått in lite mer saker där :P
Nemo och Pricken döpta han dom till iallafall..
Fast det har han säkert ändrat till imorgon :P
Snart är det dags att släppa ut dom från påsen och låta dom rota runt i sitt nya hem..
Jävla jobb med sånt där asså ^^
Men men, lite mer växter och någon figur där i så blir det fina fisken ^^
Jag ber om ursäkt för min otroligt torra humor men jag skyller på att jag är förbannat trött och borde sova :P

Så jag borde nog kanske gå och göra det på en gång så att jag inte somnar med armarna i akvariet..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar