onsdag 21 april 2010

Inte okey!!!

Jävla skitväder!
Jag har fan inte beställt någon jävla snö!
Jag som njöt så jävla mycket av våren och så bara luras vädret!
Nu kan jag ju inte använda mina nya skor heller -.-
Inte okey!!
Fan...

Aja det lär ju inte spela någon roll hur mycket man än klagar tyvärr så det är väl bara att gilla läget och klä på sig ordentligt igen..
Som om inte det bajsiga vädret vore nog så är jag otroligt jävla uttråkad och rastlös också -.-
Inte okey!!
Fan..

Ingenting känns fan okey idag..
Eller nu ikväll kanske jag ska säga..
Tur att det är The Benchwarmers på tv iallafall eftesom den jävla skitsporten ställer in alla bra ordinarie program som vanligt!
Det är inte heller okey!
Nej nu ska jag glo klart på filmen och sen ska jag nog lägga mig i ett bad och sura klart..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar