onsdag 5 maj 2010

Va faaaan!!

Hur jävla trött som helst men har legat sen kvart i nio och försökt sova..
Det går ju inte!
Ja jag vet att det är lite tidigt men jag tycker att det är tillåtet när man är så trött som jag är^^
Så nu skiter jag i det och ger min på bakningen istället!
Hinner inte imorgon och sa ju idag att jag skulle ta med mig det till huset imorgon..
Hmmmm..
Nu lär jag ju leta upp receptet och börja..
Nån gång lär man ju somna, eller hur?

Just ja!
Blev inbjuden till klassfest idag :D
Med klassen från högstadiet, eller ja, en av dom^^
Ska bli jävligt roligt att träffa dom, eller några av dom iallafall :P
Har knappt haft kontakt med någon alls sen jag böt skola i nian^^
Det är dock två månade kvar tills det är dags..
Men det är niiiice ;D

Nej nu ska jag fan sätta igång med cheescakegörandet så att jag kan åergå till att försöka sova! ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar