måndag 10 maj 2010

Piggeliiiiin!

Idag är det en bra dag, tycker ni inte?

Jag tycker det iallafall^^
Sovit alldeles lagom mycket, jobbat alldeles lagom mycket och ätit kanske lite för mycket :P
Åkte inte till systerstor och Robbelibobbans hus förren strax före elva, sparmålade tre sovrum och hallen på övervåningen och sen färdigströk jag det som ska bli deras monsters sovrum och sen åkte jag hem ^^
Strax efter sju åkte vi därifrån och när vikom hem så vart det en snabbis till affären :)
För er som undrar vart jag gör av mitt monster när jag är där så kan jag berätta att han är med systerstor och sin kusin och har det hur bra som helst :)
Ja förutom när han är på dagis såklart :P
Leker hela dagarna och sover gott på nätterna^^

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det nog dags för sängen om jag ska orka upp och åka till dagis imorgon :)
Seeeeeeeen bli´re att åka till huset och förhoppningsvis måla klart det sista :P
(Antagligen så kommer vi ju inte att hinna bli helt klara med det men man kan ju hoppas och försöka^^)

See yaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar