lördag 22 maj 2010

Sova kanske..?

Ja det vore kanske en bra idé..
Hoppas på att man är på bättre humör imorgon -.-
Fan va vissa människor kan få en att bli så jävla mensig..
En hel jävla dag också!
Inte som att jag kan låta bli att bry mig om det heller..
FA-A-AN!

Aja ska sluta tänka på det nu och istället försöka tänka nåt annat..
T.ex det harem av "män" som väntar på mig i Hufvudstaden xD
Hahaha va faan asså :P
Fast jag kan inte sluta tänka på en speciell..
En vars leende och ögon jag aldrig kommer att glömma..
Synd bara att jag inte kommer ihåg vad han heter eller vart han bor xD
Eller jag tror inte ens att jag frågade vart han bodde :P
Men jag vet att jag har träffat honom förut och hoppas på att göra det igen^^
Jobbigt sånt är :P

Nej sova var det ja..
Nu har jag iallafall nånting bättre att tänka på ;P

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar