onsdag 12 maj 2010

Ååååååååh..

Vad jag vill ha en uteplats..
Förstå så underbart med en altan eller en egen gräsmatta!
Men eftersom jag inte har det så får jag nöja mig med min balkong och den lilla stunds sol jag har där..
Har precis kommit in för att fixa lite med maten (synd att den inte lagar sig själv) efter att ha suttit och njuuuuutit i min nya solstol (födelsedagspresenten från systerstor med familj) med bra musik kommandes ur datahögtalarna :D

Ja och för er som vill veta (eller inte bryr er ett piss^^) så ska vi äta kokt potatis och laxpanetter strax :)
Fisk är ju verkligen INTE min favorit men det är ju en av dom få "kötter" som monstret tycker om så jag pinar i mig det :P
Om jag bara kunde få honom att tycka om grönsaker (ja förutom typ gurka och majs) så skulle vi ju kunna äta nyttigt typ jämt ^^
FAN!
Jag har ju grönsaksbiffar..
Hade ju kunnat steka på en sån istället för lax till mig.. *sucksucksuck*
Aja lite sent nu, så jag får väl trycka i mig havskrypet och se glad ut..
Sååja Erika... med citron så känner man knappt smaken..

Om inte klockan blir för mycket så ska vi väl försöka hinna ta oss ut en sväng också ;D
Monstret fick hink o spade idag :P
Hahaha han kanske är lite för gammal för sånt men han tycker att det är roligt och det var med Blixten från filmen Bilar så jag kunde inte gärna säga nej :P
En boll fick han med också så jag ska fortsätta försöka träna upp hans bollande ^^

Nej nu är det dags för krubbisch!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar