tisdag 25 maj 2010

Tisdagsmys..

I min ensamhet^^
Men jag tänker inte klaga, tänk att ha någon som sitter och kräver uppmärksamhet!?
Nej tack..^^
Monstret ligger i sängen och nu är det bra på tv:n fram tills det är dags att sova:P
Min tid!
Min, bara min!
Eller ja..
Om det fanns en vettig, snygg, smart, trevlig, osv osv karl som tyckte om det jag ska titta på så hade det ju funkat^^
Eller...
Nej, det är MIN tid :P

Annars har det väl inte hänt så värst mycket för mig idag..
Lämnade på dagis, åkte hem, åkte tillbaka för att hämta på dagis, mötte upp systerliten på vägen, hämtade på dagis, åkte ner på stan, glodde runt lite, gick till chagall, träffade apan, skulle fika men åt middag, åkte hem, hoppade av vid affären, gick hem, gick till en annan affär senare (så jävla tankspridd så jag glömmer hälften), hem, gjorde frukost till monstret (han kallar kvällsmacka, flingor allt sånt för det oavsett vilken tid det är), gjorde honom klar för sängen, la honom i sängen och sa godnatt och nuuuuu sitter jag här och glor på Ugly Betty^^
Soom har börjat igen efter reklamen så nu tänker jag inte skriva mer än..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar