tisdag 11 maj 2010

Oanständigt svullande har pågått!

Mina grannar ska flytta..
Finally! :D
Så jävla bittra och tjocka människor så jag spyr på dom..
Så nu hoppas vi på att det flyttar in någe glatt och trevligt folk där! ^^
När man är uppe hos Das Bajse så ser man in i deras lägenhet..
Inte okey att svulla som dom gör! :P
Hahaha nu låter vi som värsta fönstergluttarna men så farligt är det faktiskt inte, det går helt enkelt inte att se något annat ^^
Vi måste bara komma ihåg att informera nästa hyresgäster om det oanständiga svullandet som har pågått där inne så att dom inte får en chock när pizzaresterna och chipssmulorna kryper fram ur sina hörn och vråar och försöker dra ner dom också i fördärvet!
(hade dom inte varit så bittra så hade jag nog inte brytt mig om hur dom svullade, vi har ju trots allt den nakna gubben i köket och den snygga grannen på gården att prata om annars^^)
Tänkte bara berätta det! ;D

See ya!

1 kommentar:

  1. Wooo! Den lägenheten har jag ställt mig på! ;) Tror inte vi får den! Men hålla tummarna kan man väl alltid göra? ;)
    Puss

    SvaraRadera