måndag 31 maj 2010

Ny vecka!

Suck!
Bara att ta nya tag, eller hur?
Men vad ska man hitta på hela veckan?
Eller ja..
Jag har ju massor att göra^^
Ska ju göra klart "gästrummet" hemma hos päronen.
Så det är bredspackla väggar, måla tak och slänga upp tapeter.
Skulle vilja ha det klart tills på fredag..
För då tar syterliten studenten!! :D
Hon har ju iofs flyttat hemifrån nu men dom ska ju ha mottagningen där ute så det kan ju vara kul om det är klart tills dess :)

Jag är så rastlöööööös!
Das Bajse ska emigrera några dagar så jag kommer ju inte ha nånting att göra heller :P
Stackars systerliten kommer nog få stå ut med mig en hel del när jag inte är ute hos päronen och leker målare.
Ja när hon är hemma såklart^^

Hmm..
Undrar om jag ska ge mig på att sätta upp dom nya gardinerna på balkongen nu?
Sen måste jag komma ihåg att boka tvättstugan också..
Nu blev det mycket här så det är nog lika bra att jag slutar skriva för annars kommer jag antagligen inte få något alls gjort!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar