torsdag 13 maj 2010

TAGGAD!!!!!

Åh jag är så sprallig att jag inte vet vad jag ska skriva eller göra :P
Om 28 timmar och 55 minuter ska jag ge mig iväg på en liten tripp!
Har väntat hur länge som helst och nu när det snart är dags så är jag så taggad att jag håller på att spricka :P
Ser nog fram emot det FÖR mycket faktiskt :P
Ni vet, sådär mycket att det säkert kommer att bli katastrof av alltihopa ^^

Håller på och tvättar jag gör jag också..
Jätteroligt när centrifugeringen har rymt till bortre Jordanien -.-
Men eftersom jag bor där jag bor så g¨r det inte att få en tvättid i tvättstugan om man inte bokat en månad i förväg.
Och då måste man ändå slåss med alla jävla idioter..
Så jag får göra som förr i tiden och vrida ur mina kläder så gott det går och be till dom där uppe att det hinner torka!

See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar