onsdag 5 maj 2010

Nej men varför inte..

Gissa vad jag har gjort hela dagen..

Preeeciiiiis..
Spacklat!!!!
Jag som aldrig ville se en spackeljävel igen!
Man är ju ganska så jävla mör i hela högerarmen nu :P
Jag är ju helt muskellös(haha?) så det var en jävla match ^^
Ungefär sju timmar har jaga spacklat idag..
Då har jag räknat bort lunchen och så..
Jag som skulle vara hemma och plocka och så till imorgon (fyller år då-.-) men inte det nej..
Men det var ju ingen som tvingade mig att vara där precis..
Tänkte att jag lika gärna kan vara där och hjälp till när monstret är på dagis så kommer dom liite längre iallafall :P
Fast det blev bara lite längre än vad jag räknat med, som vanligt^^

Nej nu måste jag springa till affären..
Trodde jag hade allt hemma för att baka men den jävla grädden hade hunnit blivit gammal så det måste införskaffas snarast!!
Cheescakepower!! ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar