fredag 7 maj 2010

Sovmorgon!

Slocknade som ett ljus igår..

Så jävla skönt att få sova en hel natt, även om sömnen var lite orolig..
Vaknade när monstret gick upp vid halv tio..
Inte ska jag åka och jobba i huset förren i eftermiddag heller.
Så det blir en väldans lugn dag idag :D
Ska nog ta och prova mina presenter.. :O
Världens skönaste solstol till balkongen, massa fina överdelar, en skrivare/scanner och så det bästa.. En volymtång! :D
Kan inte vara mer nöjd än vad jag är :D
Det var en riktigt bra dag som sagt även om några lös med sin frånvaro och några blev lite trasiga..
Dom trasiga var då min ena bror som fått ett 300 kilos arkivskåp på foten och fått några trasiga ben däri och som antagligen ligger inne på operation just nu för att få en ställning runt foten =/ Smärtaaa!!!!!
Och sen min underbara älskade systerliten som fick nässelutslag på heeeeeela kroppen igår kväll och fick åka in till akuten..
Som tur var så var det "bara" en allergisk reaktion och hon fick åka hem med en femdagarskur..
(därav min oroliga sömn)

Nej nu ska jag ta och ringa lite och se hur alla mår innan jag provar allt nytt! :D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar