söndag 16 maj 2010

BANDIT!

Nu är jag hemma igen efter ett dygns festande med en jävla massa blöjrockare (som mig själv) på Bandit Boat 9!!
Eller okey.. jag har ju faktiskt varit hemma ganska länge nu men jag har inte orkat skriva nånting..
Som dom andra gångerna jag har åkt Banditbåten så var det jävligt bra!
Glömde tyvärr bort min kamera efter ungefär en halvtimme så vi får se om jag lägger upp några bilder sen när jag har fått tag i Das Bajses kamera ;D
Alldeles för lite sömn innan båten och ca en timmes sömn på båten (jag försökte faktiskt sova en stund men eftersom det var jag som hade högtalare så var det ju i den hytten festen var^^) och antagligen alldeles för mycket alkohol så känns det som att jag skulle behöva sova en vecka eller två nu ^^
Just ja!
Komplimangen som hamnar högst upp på listan får nog vara den jag fick när jag låg på däck och försökte få lite sömn i solen..
"Du är så jävla snygg när du är bakis" xD

Nej nu skiter jag i det här och försöker sova istället!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar