onsdag 26 maj 2010

Lill-lördag!

Dagen började helt åt helvete..
Försov mig (inte så mycket som tur var) och fick stressa lite eftersom att jag hade ännu en tid att passa.. (förutom dagis och jag kom i tid^^)
Orkade inte bara sitta hemma och uggla tills det var dags för monsterhämtning så jag åkte ner till stadens larm och brus med Das Bajse och där fortsatte dagen att gå åt helvete för oss båda -.-
Som tur är så är vi inte normala på en fläck så allt det onda glömdes stundtals bort och ersattes istället av lite mongofasoner^^

Sen åkte vi iallafall med mor min hem hit och så hade mor min och jag lite tvättande för oss.
OCH, ett väldigt viktigt och, så gjorde vi äntligen iordning min balkong! :D:D:D
Det är dock inte riktigt klart men nästintill så så fort det blir riktig sommar och jag har barnvakt så blir det saftkalas där ute ;D
Hahah fan det låter som om jag har pimpat den ordentligt med det har jag verkligen inte gjort, plockat undan allt jävla skit jag hade låg där ute typ :P

Nej nu blir det Gray´s Anatomy..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar