söndag 16 maj 2010

Flytta merå!

Gaaaah!!!!!
Jag har en skvätt damp idag..
Kommer fan snart gå bärsärkargång bland idiotungarna på gården!
Skrik inte som att du håller på att bli ihjälslagen din jävla bajsunge!
Passa dig så att jag inte kommer ut!
Jag tar mina fiskar med mig!
Annars kanske jag får spruta vatten på er!
Då kanske ni lär er att inte skrika så jävla mycket!
xD

Asså seriööööööööööst!
Så jävla less!
Vart fan är föräldrarna?
Ungarna slåss, skriker och gråter och föräldrarna sitter på sina balkonger och låter dom hållas??
Två-treåringar får springa omkring helt själva?
Föräldrarna sitter inte ens på balkongen, det är fel!
Ja barn låter och dom kan låta mycket..
Jag vet det..
Det bryr jag mig inte om..
Men när dom slåss, skriker och gråter utan att någon bryr sig??
Med såna föräldrar så är det inte konstigt att det finns så många idioter som det gör..

Nej nu ska jag sluta skriva om det innan jag blir ännu mera putt!

Ska försöka knopa ihop lite mer om resan sen tänkte jag, vill bara ha tag i lite bilder först^^

See ya!

1 kommentar: