fredag 7 maj 2010

Chiiiill..!

Hela dagen liksom :O
Det bidde inge åka till huset idag..
Fanns inte så mycket för mig att göra där idag så jag åker dit imorgon och börjar grundmåla istället;D
Bara jag inte måste måla tak :O
Fan jag är fortfarande helt slut i armarna efter spacklandet ju :P

Ja men idag då..
Vi har bara varit hemma :)
Kopplade in skrivaren.. men kom på när jag nästan var klar att jag ju inte har någon läsare i min dator (har ju en mini-pc) så jag kunde ju inte installera drivrutinerna -.-
Sen så är jag ju kass på datorer och allt som har meddet att göra så jag hittade inga på internet heller..
Så det var ju bara att ringa till återförsäljaren och be om hjälp..
Men neeeejdå.. då fick jag allt komma in med alt så skulle dom fixa det.. Och ta betalt!
Seriöst? Den är köpt där igår liksom?
Jag tänkte iallafall inte betala för det så jag ringde direkt till tillverkaren istället och fick installationslänkar mailade till mig på en gång :D
Så jag lyckades till slut med att installera den och provade att kopiera och skriva ut lite^^
Annars har vi inte gjort mer än tagit en snabbis till affären..
Spännande va? ^^
Jävligt skönt iallafall :P
Nu ska jag glo lite på tv och sen blir det ett varmt bad och typ en film eller nåt..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar