måndag 31 maj 2010

Suck...

Självklart så bidde det inge sova heller..
När jag äntligen fått monstret i säng så ringde min lilla mor och precis när jag hade lagt på där så ringde Das Bajse.
Eftersom vi är vi och vi är ju framför allt kvinntimmer så pratar vi väldans länge i luras..
Hade säkert fortfarande pratat om inte hennes monster hade vaknat^^
Sen började jag självklart att må typ illa istället (fart o fläng och stök med mat är inteee bra^^) så då kunde jag ju glömma att försöka sova -.-
I skrivande stund så sitter jag i badkaret och tar det allmänt piano..
Jag älskar mitt badkar!
Ska nog gifta mig med det..
Rymma till Vegas och göra det kanske?
Fast nu ska jag iofs gå upp och istället försöka vara social med min nästan ännu mer älskade säng..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar