fredag 28 maj 2010

Nu är det fredag! ^^

Enligt mion dator så har det varit det i två minuter nu ;D

Borde sova men kan inte somna.
Massa tankar som far omkring och stökar till det rejält i min redan så trassliga hjärna..
Så mycket man skulle ha gjort, borde ha gjort..
Minst lika mycket ska man göra, bör man göra, måste man göra..

Men så är det ju ibland, eller hur?
Synd bara att alla är så ego och tror att det alltid är större, värre och mer ledsamt än vad det är för andra.
Jag inkluderar självklart mig själv i egocirkeln också.
Har varit med om mycket, men det finns alltid folk som har, har haft och kommer att få det värre.

Och till råga på allt så har jag kommit på att mina kvälls/natt inlägg är jävligt deprimerande och seriösa..
Oftast^^
Det är ju inte okey!

Så kom igen allihopa, vi har tak över huvudet, mat i våra magar och kläder att ta på oss (mer eller mindre^^) så nu slutar vi gnälla och gör det bästa av situationen?!
Det ska jag fösöka mig på iallafall ;D
Men först ska jag nog försöka mig på att sova igen.
Monstret lär vakna tidigt imorgon och har inget dagis så nu hoppas jag på att det är fint väder hela dagen så vi kan vara ute och njuta!

Nej sova var det ja!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar