tisdag 18 maj 2010

En bra dag :)

Monstrets värden var mycket bättre idag :D
Snabbsänkan hade halverats och låg nu på 70 :)
Alltså håller inflammationen på att självläka :D
Hade den inte gått ner så mycket så hade läkaren satt in en bred antibiotikakur medans han forkade i vad det kunde vara :)
Så efter det så åkte vi till citygross en sväng (eller city cross som monstret säger^^) och sen åkte vi med ut till päronen :)
Systerstor och min för tillfället smått handikappade storebror kom också ut en sväng :)
Sen blev det Ö&B och Rusta på vägen hem :P
Just ja, hämtade upp systerliten på skolan på vägen också ^^
Så nu har vi nyss kommit hem och jag sitter i bara underkläder och solar på balkongen :D
Det är bara Das Bajse som kan se in på min ballekong så det gör inte så mycket :P
Sätter på mig en kofta när jag ställer mig upp bara :P
Bandit Rock på webradion och underbart väder :D
Som grädde på moset på en annars väldigt bra dag ;D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar