torsdag 6 maj 2010

Finally!!!

Nu blir det nog inge mer spackling för min del :D
Förhoppningsvis hinner Picasso klart med det sista idag så det bara är att slipa och foga innan målningen :D

Ca fyra timmars sömn i natt =/
Försov mig såklart och vaknade inte av klockan.
Vaknade däremot när mamma ringde.. TACK OCH LOOV!
Så det var ju bara att stressa iväg till dagis, hoppa in i bilen med systermellan och brumma iväg för att hämta systerliten och Picasso och åka till huset och jobba sig lite..
Hann inte så jättemycket idag men kände mig så stressad eftersom allt inte var klart här hemma och om det kommer folk ikväll så vill man ju åtminstone hinna dammsuga lite =/
(för er som inte vet så fyller jag år idag.. hela 24 stycken^^)

Nej nu ska jag leta reda lite trevlig musiiiic och sen ska jag och monstret baka kladdkaka^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar