söndag 2 maj 2010

GÄSP!!

Fy faaaaan så trött jag är nu^^

En lång natt med monstret först.. stackarn hade ju jättesvårt att somna om =/
Sen upp med båda monstrena och fixa frukost och så och sen gick vi ut i lekparken medans vi väntade på att systerstor skulle komma och hämta oss :)
Vid elvatiden på förmiddagen kom vi till huset och sen var det bara att slita ;P
Så vi fick ner alla tapeter i hela huset idag :D
Vi hade räknat med att det skulle ta två-tre dagar så det känns ju jävligt skönt att klara det på en dag :)
Men det har ju sitt pris också...
Galet ont i händerna nu kan jag ju säga :P
Meeeeeen tillbaka imorgon och börja spackla^^
Nu ska jag stoppa mitt monster i säng..
Han har varit ute och lekt med sin kusin heeeeeeela dagen idag så han somnar nog ganska snabbt^^
Jag kommer nog inte ta så jävla lång tid på mig heller :P
Hoppas bara jag hinner se klart filmen och duscha först^^

Nej nu orkar jag inte knappa på burken meeeer..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar