söndag 23 maj 2010

Först och främst..

Så vill jag ge ett STORT GRATTIS till min äldsta bror och hans underbara fru som firar sin ARTONDE(!!!!) bröllopsdag idag :D:D:D
Massor med kärlek till er!


Sen..
Så hade jag nog egentligen inte så mycket mer att skriva^^
Men snart dags att börja laga mat iallafall..
Tortelini med Cremé Fraiche och bacon.
Systerstor och hennes "gubbe" gör en jättegod rätt av Skinktortelini, cremé fraiche och skinka men jag hade inte så mycket pengar och ett galet sug efter salt så det fick bli bacon istället^^
Ja och så osttortelini för det har jag hemma :P
Men det blir nog bra det med^^
Varför vill man inte äta det som finns hemma för förresten?
Jag tycker aldrig att jag har nånting, fasten skåpen kan vara fulla..
Som nu t.ex..
Har hur mycket som helst hemma..
Spenderade nästan hela barnbidraget på mat..
Men ändå tycker jag inte att det finns nånting -.-
Inte okey iallafall..
Nu måste jag ju dessutom ändra våra matvanor massor massor om monstrets mage ska kunna fungera..
Måste bara få honom att förstå det :P
Så om någon har något bra tips på bra mat som är lättsmält så får ni gärna hojta till :)

Nej nu ska jag göra lite nytta innan jag ska börja med maten :)

See ya!

1 kommentar:

  1. Massor med kärlek tillbaka till dej min svägerska =) lovju alltid =)

    SvaraRadera