söndag 9 maj 2010

Tänkte väl...

Det är ju inte alls mors dag idag ju :P
Jävla systerstor som luras sådär ^^

Aja nyss hemkommen nu iallafall..
Systerliten kom ju hit tidigare..
Hennes allergiutslag hade kommit tillbaka så det var bara för oss att åka till akuten =/
Så systerstor kom och skjutsade oss dit och tog med sig monstret hem så länge..
Allt gick bra iallafall och hon fick lite mera antihistaminer bara :)
Sen passade vi på att gå upp och hälsa på våran nyopererade bror på en annan avdelning också :)
Monstret var bra trött när jag kom och hämtade honom så han ligger i sängen nu och somnar närsomhelst :)

Nuuuuu ska jag gå ut och röka och sen ska jag lägga mig på da soffa och glo klart på filmen på 3:an innan jag går och lägger mig ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar