måndag 20 september 2010

You motherf***ing liar!

Jag då alltså^^
Skrev ut på ansiktsboken att jag skulle ut och åka stjärtlapp på gräsmattan men det skulle jag inte! :O
I själva verket så lyssnar jag på Hardcore Superstar och målar en tavla^^
Hur det går lär ju visa sig..
Eller inte om det inte går så bra..
Har en tendens att bli lite smått irriterad och riva och slita i mina teckningar om dom inte blir bra..
Kanske lite svårt med en tavla på 80x80 cm men vadan, jag har ju ben att hoppa med och saxar i köket?
Vem vet, nästa inlägg kanske kommer direkt från häktet efter att ha slängt den över huvudet på störningsjouren som undrade vad i h det var som lät?
Lite Kalle Anka damp såhär i veckostarten är ju aldrig fel?

Nej nu ska jag återgå till det jag höll på med!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar