tisdag 7 september 2010

Massor med Grattis

Idag till storebrors underbara lilla prinsessa Justine som fyller ETT år idag! :D
Ska snart börja göra mig iordning och fara dit en sväng :)
Först måset jag bara beklaga mig över att min dator har svikit mig..
Virus utav bara helvete fick den och sa upp sig med omedelbar verkan!
Inte okey tycker jag eftersom att jag är typ den fattigaste personen i stan och har inte ett korvöre att lägga på varken reparation eller en ny..
Helvetejävlapissanushåååååål!!!!
Försökte smöra för styvfar om att jag skulle få låna hans så länge men fick ju ett finger upp i ansiktet innan jag ens hunnit prata klart.. -.-
Så det är väl bara att försöka pyssla ihop reservburken jag har hemma och hoppas på att den håller tills jag lyckas skrapa ihop några slantar och får ordning på min lilla svarta..
Summa summarum- Erika kommer inte sitta vid datorn så mycket längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar