söndag 26 september 2010

Scchhhhh!

Så tyst som min telefon har varit i natt har den nog aldrig varit på en helg..
Absolut ingenting hände på den :O
21:36 pratade jag med systerstor och efter det hade jag lika gärna kunnat stänga av den..
Jag var iofs trött som en flohabba utan socker och hade ju inte haft något vettigt att säga om någon hade hört av sig men monstret vaknade ändå fyra(!!!!) gånger i natt så det blev ju inte så mycket sömn ändå.. -.-

Nej nu ska jag ta och plocka upp efter grabbarna bus framfart igår och sen lär jag gå och handla om jag ska ha nånting att bjuda systerliten och apan på ikväll när dom kommer..
Eller så får dom varsin köttglass och en sked såspulver?
Skulle ju göra kantarullsås eller stuvade kantaruller ju..
Det var ju därför dom skulle komma från början :P
Men mamma var lite osäker på om dom vi plockade i veckan verkligen gick att äta ^^
Så istället blir det platt kött, Hasselhoff-potatis och någon form av pulversås^^
Lite grönfoder också såklart!

Nej men om man ska ta och börja någon gång kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar