söndag 19 september 2010

Sova?

Ja det vore jävligt trevligt faktiskt!
Så det lär jag göra..
Så fort jag skrivit klart det här inlägget iallafall^^

Nyss hemkommen från en inflyttningsfest..
Inte helt otippat så var den nyinflyttade fullast av alla^^
Han spillde jäger i sin VITA(!!!!!) soffa, morgan och cola över mig en och vän och ja.. resten vill ni inte ens veta :P
Jag däremot ville gå hem så fort jag kom dit^^
Fortfarande trött efter gårdagens bravader med släkten så gick jag dit i trasiga jeans och tjocktröja..
Asså på en "hemmafest" så brukar det inte direkt vara någon dresscode.
Tydligen var det bara jag som tyckte det.. -.-
Alla andra svassade omkring i kjolar och klänningar och var allmänt uppspacklade!
Hade det inte kommit ett par tjejer/kvinnor/brudar/whatever till som inte var så jävla uppklädda så hade jag fan gått hem :P

Hälften åkte hem eller ner på stan precis innan jag gick och några skulle till Brancos..
För er som inte vet så är Brancos ett riktigt alkisställe här i "ghettot"..
Jag skulle inte sätta min fot där om jag så fick pengar för det..
Jag vill inte att folket som är där ska tycka att dom känner mig eller ens känner igen mig så trots en hel del jävla tjat så gick jag hem istället^^
Visst, man kan säkert ha jättetrevligt där och så men jag har inget som helst nöje av att visa mig där..
Skulle (tyvärr?) snarare skämmas över att ha varit där..
Klart att jag har varit där förut..
Två-tre gånger t.o.m..
Just därför så vill jag inte dit igen^^

Men nu ska jag sova!
Det behövs verkligen..
Hoppas att mitt monster kommer hem i skaplig tid imorgon så att jag hinner gosa med honom lite innan läggdags^^
Som sagt.. Sova!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar