lördag 11 september 2010

.......!

Det är ju dumt att man sover medans man kan?
Monstret tar ju tyvärr inte hänsyn till mina sovvanor utan vaknar och vill dessutom ha frukost serverad vid niotiden...
Jävla stil!

Nej jag är inte seriös!
Ja han vaknar vid nio när det inte är dagis men det hade mycket väl kunnat vara vid sex-sju och att bre ett par mackor eller slänga ihop lite fil o flingor eller gröt är inte så jobbigt som det kanske låter :P
Däremot så gör jag det i princip i sömnen..
Jag är inte vaken ordentligt förren vid tio-elva så mycket vettigt blir det inte sagt på morgonkvisten..
Lägger mig helst på soffan och slår på någon av barnkanalerna och låter honom roa sig själv så mycket som möjligt..
Som tur är så är inte ha heller så morgonpigg fast han går upp tidigt..
Han har bara inte ro i kroppen att ligga kvar i sängen när han väl har vaknat^^

Men nu börjar det bli dags att krypa ner i den stora, tomma, kalla men som tur är sköna sängen och försöka sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar