tisdag 14 september 2010

MTV och retardade grannar..

Min retardade grannkärring hade snott mina maskiner! :O
Så det var ju bara att slänga ut henne och tvätten innan jag kunde lasta in min egen skit..
Tro mig..
När man har ett monster så blir det mycket tvätt så man blir inte så jävla glad när sånt händer..
Dessutom tyckte hon att jag kunde vänta tills hon var klar :S
Ja men det är väl klart att jag gör det..
Min favoritsysselsättning är ju att boka tvättstugan och låta någon annan tvätta, speciellt eftersom det tar en vecka att få en tid :)
Ut härifrån, jag behöver alla maskiner och kommer att vara kvar tills min tvättid går ut!
Bittra miner i tvättstugan idag, men som tur är bor hon själv så jag behöver inte titta mig över axeln efter hennes 17 söner och 86 barnbarn när jag går ut nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar