fredag 17 september 2010

Nasty!

Köpte en ansiktsmask idag..
Är så jävla torr i nyllet efter den jävla förkylningen så jag tänkte att det kanske skulle kunna hjälpa lite..
Ångrar mig rätt hårt i mitt val av mask då den jag tog har konsistens som manlig utsöndring som man har blandat i lite socker i och så luktar den som jordgubbskondomer!
Så just nu känns det som att jag har medverkat i den dålig p-rulle!
Inte okey!
Men förhoppningsvis gör den någon nytta^^

Kräftskiva ikväll ju! :D
Morbror fyller år och har nyss flyttat så han gör två flugor på smällen!
Kommer bli hur nice som helst!
Enligt honom FÅR INGEN vara nykter (eftersom det var så länge sen han hade fest) så det var ju bara att leta upp barnvakt^^
Så monstret får åka och leka med kusin så mamma får åka och leka med sina kusiner :P
Tror det kommer bli galet roligt!
Så nu ska jag gå och tvätta av snuskmasken och hoppa in och sanera mig!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar