onsdag 15 september 2010

ÖOSUGBJvfcnalksdn!!!!

Fan så jävla less jag är på allt jävla drama!
Om jag tycker att nånting är dålig stil, blir irriterad över det och talar om det för personen i fråga så är väl det bättre än att vara sur och gå bakom ryggen på denne och säga det till alla andra istället?
Ja jag blev skitsur igår, ja jag talade om det för personen i fråga och ja nu är det ett jävla tjafs!
Personen i fråga fick "förklara sig", jag lyssnade och sen var det bra så..
Trodde jag.. -.-
Ingen säger nånting till mig men man får ju höra hur mycket som pratas runtomkring..
Sen så har väl folk inget annat att göra så det är väl bara låta dom hålla på..
Jag själv var bara tvungen att skriva av mig och om personerna det hela handlar om läser, det skiter jag fullständigt i för jag har inte gjort något fel, bara sagt vad jag tycker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar