söndag 12 september 2010

Fan..

Ringde upp "damen" för att se var det var för lägenhet och när det passade att komma och kolla..
Det positiva är att det är en trea och är några kvadrat större än min..
Det (väldigt!) negativa är att dom hade sökt en annan lägenhet och stod trea på den och då finns det ju en chans att dom får den..
Tiden för den gick ut imorgon så man får väl bara hålla tummen för att någon av de andra två vill ha den.. =/
Annars ville dom byta med mig och då är det ju bara att hoppas på att dom vill flytta i typ månadskiftet :P
Eller så fort det nu går med alla papper och så^^
Ska iallafall åka och kolla på den imorgon förmiddag..
Om dom får den andra lägenheten så hoppas jag på att jag hatar den och om inte så hoppas jag på att den är exakt så som jag vill^^

Systerliten och Apan var här idag också ju! :D
Hon har ju inte varit här sen jag fyllde år.. (i maj!) -.-
Så monstret är fortfarande lite hypad trots att dom åkte (för typ tre timmar sen eller nåt) så att få honom i säng är inte det lättaste!
Men nu är det dags att göra ett sista försök så att jag också får kväller^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar