onsdag 22 september 2010

I`m gonna be a Billionere!

Nu jävlar vettni!
Pokerkontot har ökat till 0.64 euro nu!
Jag valde nog rätt karriär trots allt ;D
Eller kanske inte, vem vet..
Men vad gör alla såhär dags?
Själv har jag spelat lite poker, pratat med Das Bajse och förgäves försökt få reda på vad det var för djur som åt upp mig (nästan iallafall) i skogen idag..
Lyckades dock minimera mina alternativ till vildsvin, grävling och fasan..
(Men berätta inte för systerliten om grävlingarna^^)

Vad ska man hitta på nu då?
Leka i halmen med John Blind är ju ett alternativ men jag tänder tydligen inte så mycket på honom nuförtiden.. =/
Eller nuförtiden och nuförtiden..
Vi har aldrig matchat så bra där ju ^^
Känns mer som att Comedy Central kittlar mina sinnen nu..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar