lördag 25 september 2010

My feet are killing meeeee!!!
Hade ju mina nyaste skor på mig igår när jag åkte på kalasandet och sen blev det en sväng på krogen efter för att fira grannen som också fyllde år ^^
Så det blev sex och en halvt till sju timmar med dom på konstant och MYCKET dansande och sen så satte jag på mig dom idag när jag åkte ner på stan och träffade systerliten också..
Jag kan ju påstå att mina fossingar inte är ju jävla glada på mig nu faktiskt..
Ja det är alltså lite klack på dom :P

Men annars då?
Lunchat på Kalas med systerliten, svensk biffstek med råstekt potatis och bea, Mumma!^^
Kocken visste ju vad han gjorde :P
Lite saftigt var det väl kanske med tanke på att ingen av oss hunnit fått i oss någon frulle än, men wth, är det gott så är det^^
Sen traskade vi omkring på stan ett tag, tog en latte, traskade vidare en stund^^
Jag köpte så mycket som en ny mascara!
Det ni, storshopparn!

Men nu ska jag röja lite här hemma, monstrets kusin kommer lite senare och vi får se om han sover kvar :)
Annars har jag inte så mycket mer att skriva nu, men ni vet ju hur jag är, det lär ju komma ett helt ovärt inlägg om en liten stund^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar