torsdag 23 september 2010

Underbara dag!

Eller?
Jag tänker då inte klaga på den här dagens början (nästan) ^^
Upp med monstret och fick iväg honom till dagis lite tidigare än vanligt för en gångs skull..
Åkte och handlade lite med min älskade mor, hämtade systerliten, brummade förbi Johanna at donken och köpte frulle :) (hur länge sen som helst som man åt det på donken!)
Sen iväg på "möte" en sväng och efter det till faster på Odinsborg och blev "påtvingad" fika.. (latte^)
Har nog inte fått i mig så mycket innan tolv på jag vet inte hur länge^^
Sen, efter lite samtalande med faster, så åkte jag ut till päronen..
Så nu ska jag fortsätta att riva ner tapeterna här :)
När jag har hämtat monstret på dagis så ska vi vänta på att systerliten slutar jobba och sen ska vi till plastsysterstor (komplicerat??^^) och glo på smink! ;D

Elin.. Det är bara dina hemmisar jag smörjer! ^^
Annars vore jag ju äckligare än vad jag är! ;P

Tapeterna var det ja!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar