onsdag 22 september 2010

Fy faen!

Hur kan man vara så jävla mätt så jävla länge?
Fan det är ju två timmar sen jag åt..
Aja det var ju rätt mäktig jävla mat så^^
Monstret tog lite över en timme på sig att äta upp..
Alltid lika roligt när det händer.. INTE!
Men han åt upp utan att gnälla på varken mat eller smak så jag får väl vara nöjd för det? :P
Efter det så tog vi iallafall en promenad..
Jag kände att jag ville traska bort lite av maten och monstret behövde göra av med lite energi tills det är dags för honom att knoppa..
Vill bli frisk nu så jag kan hoppa på spinningen igen! :D
Vägrar ju sätta mig på en cykel i samma rum som fyrtio andra kärringar (och gubbar?) med hostan från helvetet..
Kommer ju kräkas ner mig själv :P

Nej nu ska jag stoppa monstret i säng och sen.. ja vad som sker sen lär ju märkas!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar