fredag 24 september 2010

Jävla idioter..

Vad tänker veterinärer med?
Varför är det så jävla dyrt att gå dit?
Klagar som fan på att folk skaffar djur fast man inte har råd och att man inte kan ta hand om dom..
Men sänk veterinärkostnaderna då för i helvete!
Förstå hur många som har haft sina djur OCH tagit bra hand om dom men som måste avliva dom för att dom kanske inte har råd att betala en operation eller så?
Helt stört hur dyrt det är!
Det är levande varelser det handlar om, familjemedlemmar och i vissa fall någons barn.. (ni förstår vad jag menar.)
Jag blir fan på riktigt dåligt humör nät jag tänker på det..
Nu ska jag gå ut och röka och hålla en tumme för att min bekanta får ut pengar till operationen på sin hund från försäkringen!
hrsjhtrdklui,jgöb-loikhgfrde!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar