onsdag 15 september 2010

I´m a fucking artist!

Inteeeee.....!
Men jag försöker..
Så mycket jag bara kan..
Jag älskar att rita och måla, jag har riktigt grymma idéer i mitt huvud, men..
Det blir aldrig bra!
Jag är sjukt avundsjuk på folk som kan rita asså...
Ska måla två tavlor till mitt vardagsrum..
Det lär ta ett bra jävla tag kan jag säga ^^
Har suttit sen typ nio nu ikväll och försökt måla ner det jag vill ha på papper..
Fyra timmar (!!!) och jag är inte klar på långa vägar..
Har fått ändra "motiv" flera gånger bara för att jag inte kan, måste inse att jag inte får det att funka...
Jag HATAR när jag inte kan, det är bland det värsta som finns! -.-
Det jag har kämpat med i alla dessa timmar klarar andra av genom att bara kludda en stund..
Men nu ger jag nog upp för idag..
Tror jag..
Fast jag vill ju ha dom klara så fort som möjligt..
Det blir ju ingen flytt som ni kanske har förstått så jag måste få lite förändring i lägenheten för att inte bli tokig..
Och nej, jag tänker inte gå och köpa tavlor.
För det första så är det fruktansvärt dyrt och sen så vill jag ha nånting som ingen annan har..
Jag tror att jag äger två tavlor, en som jag har ovanför sängen och en Coca-Cola tavla (samlar lite smått på Coca-Cola) som står ute i förrådet.
Monstret har tre stycken som sitter uppe i hans rum, med bilar på såklart^^
Mina väggar i vardagsrummet är helt tomma förutom en hylla med lite Coca-Cola saker på och lite foton, i köket finns det en klocka som jag köpte i vintras :P
Då kanske ni förstår hur mycket tid jag har orkat lägga på det här stället..
Hade hur många idéer som helst för lägenheten när jag flyttade hit :)
Sen insåg jag vad jag hade gjort och sket i det för jag ville (och vill fortfarande) bara härifrån!
Hahah fan vilken orddiarré jag fick nu :P

Har egentligen sju miljoner andra saker att skriva om men det tar jag nästa gång..
Nu måste jag nog försöka sova, upp och iväg till dagis imorgon, sen är det möte också....
Aja bara att hoppas på att nånting bra händer!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar