måndag 20 september 2010

Ingen fara!

Jag är okey!
Störningsjouren kom men jag nitade dom och gömde dom i förrådet!
Sen kom jag på att dom ska rensa förrådsgångarna i veckan och då skulle dom ju hitta dom! :O
Så jag satte dom i köket istället..
Inte så bra heller, monstret lär ju undra imorgon bitti...
Då var det bara att knyta loss dom, låta dom lukta på ett par sura gamla strumpor så dom vaknade och be om ursäkt!
Dom gick härifrån och så var det inget mer med det :)
(Tro mig, jag har många förslag på hur jag skulle ha fått dom att gå men om jag skulle skriva ut det här så skulle jag nog vakna upp iförd en krama-mig-själv-tröja och inte få använda bloggen eller fejjan på sisådär tre-fyra år tills dom kommit underfund vilken sorts medicinering jag behöver..)

Nej fan nu ska jag fortsätta med tavelshelvetesjävlaskitprylen en stund till och hoppas på att få sova en sväng sen.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar