torsdag 2 september 2010

Ett helt ovärt inlägg..

Så otroligt roligt tycker jag att det är att steka plättar så jag tänkte visa vad jag har i min kyl!


Detta är då min kylskåpsdörr.

Där hittar man följande:

Olika dressingar, Stark ketchup(undrar när den gick ut förresten), Senap(som jag inte ens äter??), Sambal Oelek(hothothot), Saft, Hostmediciner(^^), Citronsaft(annars kan jag fan inte äta sjödjur), Marmelad Och såklart smak till Sodastreamer!


Här är resten av mitt kylskåp!

Där finns det för tillfället:

Ännu mera saft, Mjölk, Äppelmos, En påse Dumle(Grönanvinst^^), Två Cider(kvar sen i fredags), Massa Advokado, En halv Pepsi Max, flaska kranvatten, Smör, Leverpastej, Apelsin&Ananasjuice, Turkisk Yoghurt, Tomater, Rivna morötter, En flaska Ramlösa(Jordgubb Lime), Blodpudding, Ketchup(fick inte plats i dörren), Ägg, Katrinplommonpuré(till monstret), En påse morötter, En Cola och en Cola light (billigt skit så man måste ha både och^^), En Powerking Cola Och sen så står det en burk Jordgubbssylt och en burk Rödbetor längst ner^^

Intressant va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar