tisdag 7 september 2010

Javesst serru!

Total jävla särskrivning i förra inlägget och det känns inte som att det komer bli bättre i det här..
Gråter blod över min stackars dator och kommer inte riktigt överens med en "normalstort" tangentbord -.-
Om det nu slutar med att jag måste ge upp om den lilla svarta så funderar jag seriöst på att hålla en likvaka för den..
Tända ljus och spela lite Sven-Ingvars kanske?

Asså jag får fan ont i huvudet av den här enorma skärmen! :O
Vilken jävla jättepryl!
Känns som att bokstäverna ska hoppa ur skärmen och slå mig på käften..
Inte okey!

Aja hursomhelst så är vi färdigkalasade för dagen nu :)
Måste fan få tummen ur röven och åka dit oftare!
Family is everything, right?
Jag tycker så iallafall, även om man ledsnar på den då och då^^
Maybe I don´t need them.. but I shure as hell want them!

Nej fan nu får jag krupp!
Ögonen svider fan nu :P
Jävla stenåldersdataprylsstjärt!
Orka typ 8209" när man är van vid 10"??
Icke är svaret på den frågan så nu ska jag sluta skriva och försöka sova eller nåt istället men jag bar fortsätter att skriva det verkar inte som att mina fingrar tycker att jag ska sluta skriva för att dom bara fortsätter och fortsätter och det kommer nog vara världens jävlsa särstavning på det här men det bryr jag mig inte så mycket om just nu för jag orkar inte kolla på skärmen så jag stirrar ner på tangenterna och på mina fingrar som mest verkar leva ett eget liv istället för att sluta skriva, klä av mnig coh trycka en kudde över mitt anskte Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar