torsdag 9 september 2010

Så ere!

Uppe med tuppen idag!
Inte..
Fan så jävla trögt det var att gå upp i morse..
Men imorgon blir det sovmorgon iallafall! :D
Men va fan..
Jag har ju hunnit med en del idag iallafall :)
Lämnat storebrors flicka på sjukhuset, lämnat monstret på dagis, handlat, pratat med min gamla chef, hämtat flicka på sjukhuset, lämnat flicka hemma och sen åkt hem till mamma!
Min gamla chef har öppnat en till restaurang så jag tyckte att han kunde ge mig ett jobb..
Det tyckte inte han tyvärr :P
Eller det tyckte han väl egentligen men han hade inget ledigt just nu..
Men han visste någon som nyligen hade sökt personal så han skulle kolla om dom fortfarande behövde :)
Annars är det ju som med alla inom den branschen, alla känner alla och någonstans komer det ju alltid fram något att göra^^
Hoppas jag på iallafall..
Så jävla less på att gå hemma så det finns inte!
Men vi får se hur det går, jag kanske står nere på stan och vänder kebab om några veckor^^
Hemska tanke.. :P
Men nu orkar jag inte sitta och knappa vid den här bautaskärmen längre så vi kanse hörs av senare istället?

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar