söndag 12 september 2010

Sova?

Det börjar kännas rätt lockande faktiskt..
Kanske borde göra det på en gång innan byn översvämmas av överförfriskade fjortonåringar på väg hem (eller bort) från skojerierna(?) i stan..
Dom har en tendens att glömma ljuddämparna där dom tog första klunken hemkört så någon djup sömn lär det ju inte bli idag..
Fan jag känner mig som värsta moralkakan..
Egentligen så är jag ju bara lite avundsjuk på alla som är ute och har skoj när jag själv bara sitter på mitt feta arsle och har bajstråkigt.. -.-
Men nästa helg..
Då jävlar :P
Spelar ingen roll vad jag gör då men roligt SKA jag ha :P
Nämen.. schh.. lyssna..
Nu börjas det..
En överspacklad blondins klagorop efter en villig hane..

Nej stänga alla vädringsluckor och lägga kudden över huvudet var det ja..
Orka gå upp tidigt imorgon..?
Nej..
Göra det iallafall..
Ja tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar