lördag 19 juni 2010

Visst serru!

Ja nu tänkte jag då försöka mig på att få ihop en någorlunda text om gårdagens eskapader..

Det sista jag skrev igår var ju att jag skulle lägga mig på ballen och sova om det blev så att solen tittade fram..
Och det gjorde den ju så jag låg därute (alldeles för länge) och bara var :)
Sen tyckte Jeanette att jag skulle gå med henne till VIP och lyssna på reggae..
Inte riktigt min grej om man ska gå ut och så men jag tänkte att jag kanske skulle prova på det där med att vara snäll för en gångs skull så jag åkte med ^^

Väl där så visade det sig att det inte var speciellt bra reggae heller..
Vet faktiskt inte ens om man kan kalla det reggae :P
Meeeeen iallafall så dansade vi omkring lite bland folket för att sedan rymma upp en våning och hitta lite annat folk att umgås med :P
Jeanette hade ju dock sin arbetskamrat med sig (det var hon som ville dit) så hon fick springa lite kors och tvärs för att det inte skulle bli några sura miner..
Själv hittade jag en Johanna som fick uppdraget att roa mig resten av kvällen/natten^^
Träffade ju självklart på några andra roliga männsikor också men Johanna blev min räddare i nöden!

Som vanligt så blev det ju en massa tjaffs och tråkigheter också..
Både där inne och sen när vi hade gått därifrån..
Alltid är det nåt!
Sen blev det lite strul med pengar och så när jag upptäckte att jag hade glömt mitt kort hemma (hade bara tagit ut kontanter och hade med mig) så det blev en ganska skaplig promenad sådär på morgonkvisten..
Var tvungen att kolla hur långt jag gick (eniro) och det var tydligen inte längre än en halvmil :P
Men det räckte gott och väl för mina stackars fötter som redan var trötta efter att ha dansat omkring i klackar hela kvällen :P (nej jag kan inte sitta still^^)
Men efter den där halvmilen så var det iallafall en taxi som stannade och erbjöd mig skjuts hem :)
Han hade sett mig när han åkte förbi tidigare och tyckte att jag såg ut att frysa^^
Det vill jag lova att jag gjorde också :P
Smart som jag var så hade jag varken jacka eller tjocktröja med mig -.-

Ja gott folk!
Det var mitt första (och antagligen sista) besök på VIP ^^
Ingenting emot stället så men kände mig aaaaalldeles för gammal för att vara där (även om jag kanske ser ung ut och beter mig som femton)
Men nu ska jag hoppa in i duschen strax och göra mig klar för kvällens äventyr!
Klassåterträff med folket från högstadiet ikväll! :D
Ska bli intressant ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar