lördag 26 juni 2010

Sommar, sommar och sol!

Havet och vinden och doft av..
Ja eftersom jag bor i utkanten av vår vackra stad så kan jag ju lova att det inte är kaprifol iallafall^^
Men när jag flyttar, då jävlar ska det stinka kaprifol året om!
Hemma från affären nu iallafall, hann dit så monstret fick sitt godis..
Blev en jävla massa snarr..
Jävligt dumt gjort av mig att låta honom plocka själv^^
Nu har vi godis så det räcker i flera veckor fan :P
Varken han eller jag äter så mycket sånt ju..
Ska dessutom smyga ihop en fruktsallad efter maten så det kommer nog inte gå åt mycket goff alls idag :P

Nej nu börjar solen smyga sg in på min balle så det är nog dags att börja med da food så man kan avnjuta den där ute samtidigt som jag försöker få lite färg på mitt blekfeta anlete ;D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar