söndag 27 juni 2010

...

Såg någon jag inte borde sett..
Tänk om..
Tänk om inte..
Vad hade hänt..
Vad hade inte hänt..
Så mycket som hoppar upp i huvudet..
Sjukt hur EN person kan orsaka så stor skada..
Så rädd, förtvivlad, arg, ledsen, förvirrad och fundersam att jag mår illa..
På riktigt..
Jag mår verkligen illa..
Att hata och vara så rädd för någon eller något tar på krafterna..
Psykiskt och fysiskt..
Inte ett positivt inlägg precis..
Men vad gör man när man inte har någon att prata med?
Måste få det ur mig på nåt sätt..
Fan det känns verkligen som att jag kommer att kräkas snart..!
Jag hatar dig!!!
Jag hatar det du har gjort mot mig!!
Jag hatar alla som såg det och inte gjorde något!
Mest av allt hatar jag mig själv...
FANFANFANFANFANFAN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar