fredag 18 juni 2010

300!!

Fan har jag redan lyckats knopa ihop trehundra inlägg på den här bloggen?! :O
Ha!
Aja..
Satt och läste igenom min förra blogg en skvätt..
Lite ledsen blev jag ju faktiskt och flera tårar rann ner för min kind..
Satt och läste om hela morfar historien..
Från det att han ramlade och gjorde illa sig på juldagen tills det att han dog den andra januari..
Läkarnas inkompetens och hur dåligt jag mådde..
Fast nu känns det faktiskt som att jag äntligen kan släppa det där..
Släppa hela förra året faktiskt..
Det behövs nog..
Så jag återkommer nog snart som den emotionellt störda, översociala, manskroppsfixerade, låghumoristiska blondinen jag var förut!
Har tappat mycket av det i bloggen och med det alldeles för många läsare också!
Inte okey!

Nu ska jag återgå till ansiktsboken och förklara för min vän varför det inte är någon bra idé att bada på lördag!
(kyla ab!)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar