söndag 27 juni 2010

GÄSP!

Åh nu jävlar är jag sådär trött igen ^^

Drog iväg och skulle bada vid tolv ungefär, bara jag och monstret :)
Sen hörde Das Bajse av sig och dom tänkte också pysa iväg och plaska lite så då pös vi hem igen och åkte med dom istället ^^
Hade sån tur att det var flera som kände för att komma till badet så jag behövde inte åka hem när Bajsarna gjorde det ;D
Först kom Picasso och Elleee och sen kom systerstor med familj också..
Såå en riktigt lång dag på stranden blev det..
pust, flämt, stön och stånk.. ^^
Det blir ju inte så mycket ätande när man är iväg sådär (förutom för barnen, systerstor tog med sig krubb till dom) så just nu sitter jag och trycker i mig en groteskt stor kebabsallad ^^
Alltså en vanlig sallad med isbergssallad, tomat, gurka, majs, paprika och så kebabkött ;D
Lite kött måste man ju få i sig också :P

Nej usch nu ska jag fortsätta trycka i mig den här och sen bli´re nog lite ballechill innan det är dags att soovaa..
Eller så skriver jag mer sen^^

See ya1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar