lördag 5 juni 2010

Lördag..

21:08 visar klockan nu..
Kanske borde gå och lägga sig?
Eller inte^^
Nog för att jag är förbannat trött och ska upp tidigt imorgon med "mina" monster men det känns ändå rätt tragiskt att sova före klockan tio på en lördag :P
Min lilla sötnos har hitatt hit idag så att Das Bajse kunde få göra något annat än att bara vara mamma för en gångs skull :)
Om jag ändå inte ska göra nånting så gör ju inte en unge till så mycket^^
Älskar henne som att hon vore min egen ändå och har inte träffat henne på nästan en vecka :P
Så jag ska nog iallafall ta det väldigt lugnt nu..
Kanske ta och raka mina något så otroligt håriga ben så att man inte skrämmer folk om man visar sig ute? ^^
Skulle egentligen knopa ihop nånting om gårdagen men jag orkar inte sitta vid datorn mer nu :P
Nej nu måste jag göra nånting!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar