tisdag 1 juni 2010

Ja må hon leva!

Massoooooor(!!!) med grattis till min svägerska Nina som fyller år idag!! :D
För att vara lite snäll och för att jag vet att du läser min blogg så kan vi väl säga att du fyller 26 år^^

Ja annars då?
Sitetr hemma hos mamma för tillfället.
Åkte hit i morse efter att jag hade lämnat monstret på dagis.
Ja jag lyckades somna strax efter två nångång och kom faktiskt upp i morse..
Värre var det med monstret...
Fick "hota" med att vi inte skulle åka till monster Nina och gratulera efter dagis om han inte gick upp.
Det funkade^^
Såå.. ja..
Jag har spacklat här idag..
Tyvärr så vågar jag inte slipa än (vet inte om det har torkat ordentligt) för då hade jag ju kunnat spackla en omgång till idag så hade det bara varit att slipa av och sen måla taket imorgon och slänga upp tapeterna på torsdag..
Men icke!

Vi åkte iallafall in till Gränby Centrum en stund, käkade korg och kikade runt lite och sen åkte vi förbi faster på Odinsborg och tog en fika :)
Ja.. jag tog en dricka och mamma tog kaffe och mjukglass^^
Sen hämtade vi monstret och nu är vi tillbaka här sen en stund tillbaka och nu ska jag slänga ihop nånting ätbart innan det är dags att fara och gratulera min kära svägerska^^
Ja jag lagar maten så att mamma får fortsätta med sin städning..
Känns som att hon vill hinna kart tills på fredag då systerliten tar studenten ;D
just ja.. Mat var det ja!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar